BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 22, 2013

ebook 9 Formula Pantas Seru Rezeki

Daripada penulis ebook 9 Formula Pantas Seru Rezeki

Saya merenung. Dahulu, saya adalah seorang yang ketagih pada wang - hanya gembira apabila ada wang, resah ketika tiada wang. Hidup saya huru-hara dengan tekanan penyakit itu.


Rasa susah hati. Puas saya mencari apa sahaja teknik, kursus, tips berkaitan menjemput rezeki dalam masa yang pantas dan mudah. Namun, rata-ratanya mempunyai amalan yang ringan tetapi agak berat diamalkan secara konsisten.


Saya sudah habis laburkan sehingga 4 angka untuk mendapatkan ilmu itu. Akhirnya, saya tersedar. Tips yang terbaik untuk menjemput rezeki dalam masa yang pantas dan mudah adalah dengan kembali kepada Allah.


Dengan memberi di jalan Allah, bukan insyaAllah tetapi pasti dibalas. Amalannya pun sangat mudah untuk diamalkan secara kosisten berbanding teknik-teknik yang pernah saya jumpa.


Ebook 9 Formula Pantas Seru Rezeki, adalah ebook yang mengupas 9 formula yang mampu menjemput rezeki cara Halal yang dicintai Tuhan, dikasihi Nabi, disayang insan.


Ia adalah olahan formula yang saya simpulkan selama saya mencari cara untuk menjemput rezeki dengan pantas dan amalan yang sangat mudah. Malah, ia dijanjikan Allah atas keberkesanan dan manfaat yang terkandung kepada siapa yang mengamalkannya.


Ia adalah karya sulung saya yang telah menjemput rezeki dan berjaya mendapat tempat pada hati tiap insan. Oleh itu, saya sarankan tuan puan dapatkannya segera.

Lawat laman di bawah:>> 9 Formula Pantas Seru Rezeki

0 bicara: