BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 13, 2009

~merah puteh,,,,,,

salam sume,,,,
he3,,,,smlm smpt lg tgk ABP...hu3...
mmg x sdr diri btl la....
nway suke sgt tgk fara mng,,he3...
ok erm,,,arini nk post lg tema cite 'merah puteh'...
cite ni best gk,,,,:)
mklm la cite t'bitn Radius One ni mmg kreatif n best,,,

ni lirik lagu,,,,kau aku-aizat

kau dan aku adalah satu tak kira apa,
segala rintihan aku engkau selalu ada.

biar kata memisah kita,
biarkan saja,
kerana terbiasa.

mengejar mimpi yang pasti akan aku sentiasa merasa kehilanganmu,
ku akan tunggu saat bertemu,
tiada henti walau dimana kita berdiri di dalam dunia ini,
biar sampai akhirnya nanti.

semua tak terang di mataku walau warnanya menyala,
ingin merasa namun aku tak akan cuba,

biar kata memisah kita,
biarkan saja,
kerana terbiasa,

Akhirnya nanti..

Biar sampai akhirnya nanti x4




full version....

0 bicara: